Sidevisninger i alt

fredag den 30. december 2011

I dag kåres vinderen af Charlotte Brobergs nye bog

Nu erklæres konkurrencen om Charlotte Brobergs nye bog, "Adopterede børn med tidligt omsorgssvigt", afsluttet. Mange tak for alle jeres spændende argumenter for, at netop I skal vinde bogen, der også blev anmeldt her på AdoptionsBloggen før jul.

Udvælgelsesproceduren
Én ting er sikker: Alle deltagerne i konkurrencen oplever et behov for vejledning til enten deres egen hverdag eller til de professionelle, der har med deres børn at gøre. Udvælgelsen har derfor været svær, men jeg har videresendt tre vinderkandidater til Charlotte Broberg, der nu udvælger den endelige vinder.

Herefter skriver jeg personligt til vinderen og efterspørger postadresse, hvorefter Charlotte Broberg sender en signeret udgave afsted til den vinderpostkassen.

Min personlige formidlingsmission er snart fuldført. Et nyt mål er sat for 2012 
Samtidigt vil jer her på AdoptionsBloggen ønske jer et fantastisk nytår fyldt med mod, drømme, latter og stille glæde.
Personligt når jeg den 12. februar til en milepæl. For så er det år gået, som jeg havde valgt at bruge på mit formidlingsprojekt omkring adoption: At bidrage til at løfte adoptionsrelateret viden fra den interne adoptionsverden og ud i det offentlige rum på en positiv og konstruktiv måde - både i digitale og printede medier. Når jeg passerer min milepæl, vil jeg her på bloggen offentliggøre, hvad min milepæl for 2012 er.

Den føles god at tænke på.
Rigtig god.

De varmeste nytårshilsner
Trine Brix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar