Sidevisninger i alt

søndag den 18. marts 2012

Hvad sker der i VALBY KULTURHUS den 10.6. kl. 10-13?

Kære Læser,

Der er nu gået et år, og missionen bag AdoptionsBloggens er fuldført. Dette bliver dermed mit andet sidste indlæg, hvorefter bloggen vil ligge fortsat synligt på nettet - ikke mindst på grund af de konstruktive små frø af erkendelse, som interviewede fagpersoner og ildsjæle inden for adoptionsområdet har spredt ud gennem året her fra portalen.


I denne uge får du nu info om det arrangement, som mange har efterspurgt, og flere allerede er tilmeldt. Læs nederst, hvad næste uge byder på.

VALBY KULTURHUS: Den coachende workshop "Sådan tager du kontrol over dine følelser, når dit barn mister kontrollen over sine" bliver afholdt søndag den 10.6. kl. 10-13. Prisen er kr. 400 per person.

Se evt. www.valbykulturhus.dk
Der er allerede en god flok tilmeldt, men der er plads til lidt flere. Arrangementet afholdes blandt andet som en opsamling for de kommende og værende adoptivforældre, der gik forgæves til mine tidligere to udsolgte arrangementer.

TILMELDING OG INDHOLD:
Tilmelding sker i kontaktfeltet på http://www.trinebrix.dk/, hvor du samtidigt kan læse mere om workshoppens indhold. Kort fortalt handler det om at få coachende redskaberne til at takle nogle adoptivbørns tab af indre styring i form af svingende humør, voldsomme følelsesudbrud og omverdenens lejlighedsvise manglende forståelse herfor.

UDTALELSE:
Ved sidste arrangement sagde en af deltagerne bramfrit til mig i pausen: "De her redskaber skulle jeg have haft for mange år siden. Endelig noget konkret, som kan bruges her og nu med udgangspunkt i dem, som netop VI er i vores familie."


I næste uge offentliggør jeg her på bloggen det nyhedsbrev, jeg udsendte for 1 uge siden. Her fortæller jeg min personlige begrundelse for henholdsvis at opstarte og nu lukke AdoptionsBloggen. Desuden løfter jeg sløret for det dejlige, spændende projekt jeg nu kaster mig over for det kommende år. Gennem http://www.trinebrix.dk/ kan du stadig bestille privatkonsultationer og spændende arrangementer, hvor coaching og adoption forenes.


Mange hilsner fra Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar