Sidevisninger i alt

søndag den 21. august 2011

Hjælp andre - vær med til at sætte fokus på ufrivillig barnløshed: Par og enlige søges til ny dokumentarserie

Min kære læser,

Journalist Kristina Antivakis har kontaktet mig, fordi hun søger deltagere til en kommende dokumentarserie. Jeg hylder selv ideen om at tale højt om det, der er vigtigt, så tabuer ikke får lov at få fodfæste. Omvendt ved jeg af egen erfaring, at det kan være svært at tale om ufrivillig barnløshed, mens man er i processen. Har du alligevel modet, eller kender du én der har, så læs videre, for her får du Kristina Antivakis opslag og kontaktdata:

Hjælp andre - vær med til at sætte fokus på ufrivillig barnløshed
Par og enlige søges til ny dokumentarserie


Er du/I i behandling for ufrivillig barnløshed og vil du/I være med til at sætte fokus på det?
I en ny programserie ønsker vi at sætte fokus på ufrivillig barnløshed, og forhåbentlig være
med til at hjælpe de mange par derude, som kæmper med dette alene.
Serien skal handle om håbet om, at blive mor og far også selvom det kræver hjælp fra læger,
og den skal handle om viljen og styrken til at overleve som par, mens man forsøger.

Gennem jeres personlige beretninger vil man kunne få et indblik i, hvordan det er at være i
fertilitetsbehandlinger. Fx hvordan det er at stå på venteliste til donoræg, hvordan det er at
skulle bruge en sæddonor, hvordan det er at holde humøret oppe i den mest sårbare periode
af ens liv og hvordan det er at kæmpe for ikke at glemme hinanden.

Jeres fortællinger skal være med til at nedbryde det tabu det ofte er at være ufrivillig barnløs
og jeres historier vil kunne hjælpe andre par, der står i samme situation.

Er du/I interesseret og har I lyst til helt uforpligtende at høre mere om serien, så ring eller
skriv til mig.

Jeg ser rigtig meget frem til at høre fra dig/jer!

Min mail er : Kris@koncern.dk // Min mobil er: 25 42 97 04
Med venlig hilsen
Kristina Antivakis
Journalist, Koncern Film og TV.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar