Sidevisninger i alt

søndag den 28. august 2011

Tirsdag kl. 20.00 er endelige frist for tilmelding til Bootcampen i Aalborg

På fredag kl. 19 står jeg og kigger på en flok modige nordjyske kvinder, der vil realisere deres personlige drømmeprojekt NU. Adoptivmødre, biologiske mødre, kommende mødre og kvinder, der måske slet ikke vil være mødre.

Jeg glæder mig. Og de coachende redskaber til at finde MODET og TIDEN til at realisere den enkelte deltagers drøm, er pakket i personlige mapper til hver enkel kvinde. Flybilletten er bestilt.

Skal jeg lige nå at pakke en ekstra personlig mappe til dig eller en, du kender? Så kan du nå det ind til på tirsdag den 30.8 kl. 20:00. Så skriv til mig på trinebrix@gmail.com, hvis du tænker. "Dér kom det sidste spark. Nu gør jeg det!" Det koster 250 kr, og 400 kr., hvis I tilmelder jer som en duo.

AdoptionsCoachen i Vi Forældre
Og før jeg ønsker dig en dejlig søndag: Vi Forældre bringer i septembernummeret en artikelserie om at skabe tolerante børn, der kan rumme andre børns anerledeshed. I næste indlæg her på AdoptionsBloggen fortæller jeg, hvad jeg som adoptionscoach lægger vægt på i interviewet, og hvorfor jeg overhovedet er så heldig at have spalteplads.

Rigtig god søndag,
Mange hilsner Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar