Sidevisninger i alt

søndag den 9. oktober 2011

Der er få ledige pladser til min coachende workshop den 24.10

Samtidig er det med glæde at jeg kan fortælle, at jeg nu rykker arrangementet til 

Det Grønne Hus i Køge allerede fra kl. 19 den 24.10!

Det betyder, at arrangementet nu holdes i hjertet af den gamle Købmandsby Køge, med gode parkeringsmuligheder og 30 minutters ekstra coaching for samme pris! 

Læs mere om arrangementet til højre på bloggen, hvis du skal have fingre i én af de ledige pladser. Min ydmyge ambition er, at det vil skabe dig en direkte genvej til et endnu bedre liv.

Den slags genveje finder du også gratis inspiration til i mit nye månedlige nyhedsbrev - men mere om dét senere. Nu vil min datter op af badet, og lænestolen foran brændeovnen venter os utålmodigt.


De bedste søndagshilsner
Trine

NB: I næste uge får du en historie fra mit virkelige liv: Da det længe frygtede skete: "Det er ikke dine rigtige forældre-sætningen" sagt i harmfuld vrede til min datter som straf for at hun vandt dysten på rutchebanen... hvad gør man så? Knytter næverne i lommen, spiser sin tunge og slår blikket ned i skosnuderne? Følg med på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar