Sidevisninger i alt

lørdag den 1. oktober 2011

Vind en udgave af "Kan man spise softice med pinde"

Har du læst mit interview med forfatteren Malene Fenger Grøndahl, og har du fået lyst til selv at eje den nyeste børnebog om adoption, "Kan man spise softice med pinde?"?

I så fald kan du lige nu deltage i en konkurrence hos adoptivmor Anne Thompson på hendes blog: "Vand til Vin". Hun og jeg samarbejder om at øge forståelsen for adoption i samfundet omkring os, så det er mig en glæde at sende dig på blogcrawl til : http://praestens.blogspot.com/

Håber, du vinder! Og er du ikke konkurencemenneske, så kan du jo stadig bestille børnebogen på www.adoptionsverden.dk.

I næste uge får du her på AdoptionsBloggen min og min datters anmeldelse af bogen som sidste del af miniserien om " Kan man spise softice med pinde?"

Mange hilsner Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar