Sidevisninger i alt

søndag den 20. november 2011

Glæd dig til den næste tid på AdoptionsBloggen

Kære Læser,
Jeg håber, du fik læst lyninterviewet med adopterede adoptivmor, Sofie Bay? Her får du en lille teaser på det kommende indhold her på AdoptionsBloggen op til det nye år.

Kom til coachende fyraftensarrangement til 0 kr. eller 100 kr.
Om få dage får du her på bloggen mulighed for at tilmelde dig et spændende og sjældent billigt coacharrangement i Det Grønne Hus i Køge. I anledning af det nye år afholder jeg nemlig et fyraftensarrangement for kun 100 kr. for dig, der vil have en effektiv analyse af, om det er lysten eller pligten, der skal styre din hverdag i 2012.

Læsere af mit nyhedsbrev har gratis adgang, og du kan stadig nå at blive læser på http://www.trinebrix.dk/. Tilmelding til arrangementet nødvendig, for jeg åbner et begrænset antal pladser.


Mød også bogaktuelle Charlotte Broberg
Som decembertema får du aktuelle forfatter og adoptivmor, Charlotte Broberg, i en sand tretrinsraket. I ét indlæg færdiggør Charlotte Broberg nemlig tre personlige sætninger, jeg har mailet hende i denne uge. I et andet får du endnu en lille konkurrence, hvor du kan vinde hendes nye bog, "Adopterede børn med tidligt omsorgssvigt". Og endeligt kan du her på AdoptionsBloggen læse min anmeldelse af bogen.

Kender du allerede Brobergs arbejde?
Måske kender du allerede Charlotte Brobergs - i adoptionskredse meget læste - artikel Et ganske almindeligt, tidligt omsorgssvigtet, adopteret skolebarn? Den artikel har jeg været meget glad for ad flere omgange.

Desuden kan du læse det lidt længere interview, som Robert og Nina Ebdahl fra "Adoptionsverden" netop har lavet med Charlotte. Her får du også beskrivelsen af, hvem hendes nyudkomne bog henvender sig til: http://adoptionsverden.dk/boeger-og-film-1/voksenboeger-28/adopterede-boern-med-tidligt-omsorgsvigt-af-charlotte-broberg-634.html

Rigtig god fornøjelse, mens jeg læser videre i "Adopterede børn med tidligt omsorgssvigt" (hvis format er yderst attraktivt for en forælder, der gerne vil det hele, men må nøjes med at nyde det halve).

Hav en skøn uge derude!
Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar