Sidevisninger i alt

søndag den 1. januar 2012

Få RabalderRabat på personlig coaching

Den efterlyste Gitte er fundet, og Charlotte Brobergs nye bog er på vej til hende som en lille nytårsglæde.

Et andet nytårstilbud fra mig personligt er, at læsere af mit nyhedsbrev i hele januar kan bestille tid til et 3 timers coachforløb til kun kr. 1500. Normalprisen er kr. 2250, og selvom forløbet er et tilbudsprodukt, følger den forudgående 20 minutters uforpligtende telefonsamtale naturligvis med gratis.


Du kan nå at få del i tilbuddet ved at tilmelde dig mit nyhedsbrev (klik her), mens forløbet kan give dig værktøjer til at nå dit nytårsfortsæt, hvad enten det handler om din forælderrolle, din arbejdssituation, din sundhed, din økonomi, dit parforhold eller dit selvværd. Måske har du noget helt sjette på sinde?

I løbet af januar vil du desuden finde omtale af den nye "Adoptionshåndbogen" her på AdoptionsBloggen. Forlaget sender mig en udgave inden længe, og jeg glæder mig MEGET til at læse den.

Hav en dejlig start på det nye år!
Varme hilsner Trine Brix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar