Sidevisninger i alt

søndag den 22. januar 2012

NU kan du vinde "Adoptionshåndbogen" her på bloggen

Jeg sidder nu med mit eksemplar i hånden, og konkurrencen er i gang - konkurrencen om at vinde "Adoptionshåndbogen", som medredaktør Iben Krarup Høgsberg blev interviewet om i forrige uge her på AdoptionsBloggen.
Interviewet havde på 7 dage over 400 læsere, så interessen er stor.

I morgen kommer "Adoptionshåndbogen" på gaden, og om en uges tid kan du læse min personlige anmeldelse af bogen her på bloggen. Allerede nu kan du imidlertid vinde bogen (værdi kr. 375) ved at fortsætte denne sætning på en mail til mig.

"Det er mig, der skal vinde Adoptionshåndbogen via AdoptionsBloggen, fordi..."

Send mailen fra kontaktfeltet på www.trinebrix.dk.
Den 1.2 udvælges vinderen, som herefter vil modtage bogen direkte i postkassen - signeret af Iben Krarup Høgsberg. Derfor er det vigtigt, at du i din mail til mig lægger din personlige postadresse.

Redaktør Iben Krarup Høgsberg

Redaktør Anette Buch-Illing

Good luck, og hav en skøn uge! 
Mange hilsner Trine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar