Sidevisninger i alt

mandag den 5. september 2011

Tak til drømmekvinderne på Bootcampen i Aalborg

 En dejlig succes

Fredag aften stimlede et dusin stærke nordjyske kvinder sammen til Bootcamp på Huset. Stærke, fordi de havde pakket deres personlige drøm i tasken og slæbt dem til Ålborg helt fra blandt andet Hjørring og Hirtshals. Stærke, fordi de havde besluttet sig for ikke længere at ville nøjes med at drømme deres drøm.


"Min vigtigste erkendelse i aften? At der kun er én til at skabe mit liv som jeg vil have det. Mig!" Tina, 41 år.

Så i en intens stemning med mig som coachende tovholder stak de næserne i deres personlige arbejdsmapper, mens vi fik konkretiseret, hvad det EGENTLIG er, de gerne ville have ind i deres travle hverdag som mødre, kommende mødre eller pensionerede mødre. Hvad deres største forhindringer er, hvordan forhindringerne nedtones eller helt fjernes, og hvordan de allerede fra dagen efter kunne begynde at leve deres liv lidt mere i tråd med den drøm de har. Det gælder, hvad enten drømmen handlede om sundhed, mere tid til sig selv, at starte sin egen virksomhed, at rejse jorden rundt eller at lade slippe sine kreative kræfter løs for fuld smadder.

"Trine Brix har som coach og inspirator været en øjenåbner i forhold til, hvad der motiverer mig. "Henimod-motiveret" er et udtryk jeg vil fortælle folk omkring mig om, og bede dem støtte mig på denne måde" Dorthe, 33 år.
                       
Jantelov? Nej tak!
Så nu mødes vi i en lukket gruppe på facebook, hvor vi deler thumps up, fortæller om egne fremskridt, uddeler kontakter og i det hele taget lægger janteloven på hylden. De to kvinder, der lægger janteloven op på den allerøverste hylde og udvikler sig mest, honoreres med et gavekort på en personlig coachsession med mig, og tro mig: Jeg glæder mig! For allerede nu har hele fem deltagere rykket sig praktisk og mentalt i en grad, så jeg bliver pavestolt på deres vegne.

"For 4 måneder siden var jeg tæt på skilsmisse og depression, men jeg fandt mine drømme...En utrolig positiv og bekræftende bootcamp." Vicky, 35 år.


Tilmeld dig min coachende workshop i Køge den 24.10
 Den 24.10 afholder jeg et lignende arrangement på Myggegaard lidt uden for Køge, hvor jeg har mulighed for også at servere lette tapas og et glas vin. Tilmeldingerne er begyndt, så vil du starte ugen efter efterårsferien med et coachende spark i drømmehjertet, så skriv til mig på trinebrix@gmail.com. Du kan læse yderligere info her på bloggen øverst til højre, og der er en særlig rabat til adoptivmødre. Igen bliver vi en lille gruppe, så alle får noget med hjem.

"Tankevækkende, inspirerende og energigivende. Jeg har fået mere fodfæste og mod til at udleve min drøm nu." Lone, 71 år.


"Tak for en rigtig dejlig aften. Jeg fik lige åbnet mine øjne. Rigtig godt!" Trine, 37 år.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar